Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

"Ιστορίες ποδηλάτων", μια έκθεση στον κήπο του Black Duck

Με θέμα "Ιστορίες ποδηλάτων" θα εκθέσω τα έργα μου από ποδήλατα στον κήπο του Black Duck από τις 2 Μαΐου και για όλο τον Μάιο. Είναι πραγματικά μια μεγάλη στιγμή για μένα γιατί τα έργα μου ταιριάζουν απόλυτα στον κήπο του Bistrot και πιστεύω πως οι επισκέπτες θα βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Όταν το Φεβρουάριο του 2017 έγραφα για αυτό τον μοναδικό χώρο (https://katehorti.blogspot.gr/2017/02/to.html) δεν μπορούσα να φανταστώ πως πολύ σύντομα θα είχα την ευκαιρία να φιλοξενούμαι με τα έργα μου! Είναι η συγκυρία που αποφασίζει για μας!
Παραθέτω το Δελτίο Τύπου και το ιστορικό της δημιουργίας των έργων μου μαζί με ένα μικρό βιογραφικό.
  


Το Black Duck Garden παρουσιάζει:


«Ιστορίες ποδηλάτων»
Έργα μεταλλοτεχνίας από ποδήλατα της Καίτης Χόρτη


Μάιος 2018
Εγκαίνια έκθεσης: Τετάρτη 2 Μαΐου ώρα 19.00



Η εικαστικός Καίτη Χόρτη παρουσιάζει μια ιδιαίτερη έκθεση μεταλλοτεχνίας από ποδήλατα στον κήπο του Black Duck Garden για όλο τον μήνα Μάιο
Μέλισσες , πεταλούδες, τζιτζίκια, ερωδιοί αλλά και χορεύτριες είναι κάποια από τα θέματα που πραγματεύεται η Καίτη Χόρτη με τη χρήση παλιών ποδηλάτων.

“H σύνθεση των έργων έχει βασιστεί στη μεταμόρφωση του ποδήλατου. Τα ποδήλατα αν και είναι μιας πρωτόλειας μορφής “εργαλεία”, είναι ολοκληρωμένα μηχανήματα που εμπεριέχουν την έννοια της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας. Με ένα ποδήλατο μπορείς να διασχίσεις όλο τον κόσμο, το ίδιο που μπορεί να κάνει κι ένας ερωδιός, μια μέλισσα, ένα παρυδάτιο πουλί... Το ποδήλατο είναι ένα μηχάνημα που έχει πολλές ζωές. Δεν μπορείς να το πετάξεις όταν πλέον θα έχει παλιώσει ως μεταφορικό μέσο. Πρέπει να του δώσεις μια ευκαιρία ακόμη...”
Καίτη Χόρτη, εικαστικός

“Η ευρηματική καλλιτέχνιδα μας καλεί σε μια ρομαντική ανακάλυψη της ευαίσθητης πρόσληψης της μικρο-ζωής, της ενόργανης σιωπής των μικρών και ασήμαντων, που δεν φωνασκούν την ύπαρξή τους, αλλά την ψελλίζουν στον καλλιτέχνη κι εκείνος διαμεσολαβεί σε μας για την κατανόηση, την οικείωση με την ύπαρξή τους”.
Παρασκευή Κοψιδά Βρεττού,
Διδάκτωρ Φιλολογίας - Συγγραφέας

Δυο λόγια για τη δημιουργό:
H Καίτη Χόρτη ξεκίνησε το εικαστικό της “ταξίδι” το 2007 με δασκάλα την Ευδοκία Παπουλή. Ολοκλήρωσε τους κύκλους μαθημάτων των εργαστηρίων Περαντινού σε Αθήνα και Πάρο.
Δημοσιογράφος επί 35 χρόνια σε περιοδικά της Αθήνας, συγγραφέας και εκδότρια παιδικών βιβλίων (Οι Ιστορίες του Μπούμπη), κράτησε δυνατή τη σχέση της με την τέχνη και το περιβάλλον.
Παράλληλα, συμμετέχει σε περιβαλλοντικές οργανώσεις με ακτιβιστικές δράσεις.
Με το ποδήλατο άρχισε να ασχολείται το 2011 συγκεράζοντας τις δύο μεγάλες της αγάπες: ποδήλατο και γλυπτική.

Ορθοπεταλιά στην... τέχνη

Υπάρχει μια βασική αρχή στη Γλυπτική. Μαθαίνεις να κοιτάς το περίγραμμα των πραγμάτων. Από τη στιγμή που ασχολήθηκα με τη Γλυπτική, το 2007, βλέπω τα πράγματα με άλλο μάτι. Το ποδήλατο είναι μία από τις μεγάλες μου αγάπες.

Παρατηρώντας τα ποδήλατα μού γεννήθηκε η ιδέα να φτιάξω κάποιο έργο με εξαρτήματα ενός ποδήλατου. Το πρώτο ποδήλατο που μετέτρεψα σε έργο αναπαριστά μια γυναίκα, τη Ζωή-ποδήλατο (έχει και μεταφορική έννοια). Μετά από αυτό συγκέντρωνα ποδήλατα με σκοπό να φτιάξω κι άλλα έργα. Το δεύτερο ήταν η Πεταλούδα. Ένα δύσκολο έργο που στήθηκε επάνω σε ένα σπαστό ποδήλατο. Ακολούθησε η κατασκευή του μεγαλειώδους Ερωδιού. Αμέσως μετά το Παρυδάτιο πουλί, η Πεταλούδα στο ποδήλατο, η Πασχαλίτσα, η Μελισσούλα και έπεται συνέχεια…

Η κατασκευή ενός έργου από ένα “διαλυμένο” ποδήλατο ενέχει τη δυσκολία του πώς θα χρησιμοποιήσεις κάθε κομμάτι. Για παράδειγμα μια σέλα ενός παλιού ποδήλατου μου έδωσε την ιδέα ενός κεφαλιού πουλιού. Το εξάρτημα ενός ποδήλατου μου δίνει την έμπνευση για να αρχίσω ένα έργο. Η συναρμολόγηση (όπως θα ήταν ίσως η πιο σωστή λέξη) των κομματιών σε μια νέα σιδερένια κατασκευή αρχίζει από ένα εξάρτημα ποδήλατου επί του οποίου δομείται ένα έργο. Κάθε εξάρτημα μπορεί να αποτελέσει τμήμα ενός εντελώς διαφορετικού έργου. Το σημαντικότερο είναι πως τα ποδήλατα αν και είναι μιας πρωτόλειας μορφής “εργαλεία”, είναι ολοκληρωμένα μηχανήματα που εμπεριέχουν την έννοια της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας. Με ένα ποδήλατο μπορείς να διασχίσεις όλο τον κόσμο, το ίδιο που μπορεί να κάνει κι ένας ερωδιός, μια μέλισσα, ένα παρυδάτιο πουλί...

Στις πιθανές ερωτήσεις “γιατί ποδήλατο” και “γιατί μεταλλοτεχνία” θα απαντούσα πως το ποδήλατο είναι ένα μηχάνημα που έχει πολλές ζωές. Δεν μπορείς να το πετάξεις όταν θα έχει πλέον παλιώσει ως μεταφορικό μέσο. Πρέπει να του δώσεις μια ευκαιρία ακόμη... Επίσης για τη μεταλλοτεχνία θα έλεγα πως είναι η τέχνη που πάει τα πράγματα παρακάτω. Ακολουθεί τη νέα μορφή που τους δίνεις. Υποδηλώνει δυναμισμό αντίστοιχο με εκείνον του μετάλλου.

Βέβαια όλα αυτά τα έργα πραγματοποιήθηκαν χάρη στον Ιωάννου Χ. ο οποίος επιμελήθηκε την κατασκευή τους με ιδιαίτερο ζήλο. Η δουλειά του είναι αξιοθαύμαστη!

Καίτη Χόρτη

Black Duck Garden – Athens City Museum Bistrot
Ι. Παπαρρηγοπούλου 5-7, Πλ. Κλαυθμώνος
210 3252396
Aπό τις 10.00 πμ-μέχρι αργά το βράδυ
www.blackduckgarden.gr / info@blackduckgarden.gr

Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Φουγάρο, η απόλυτη αισθητική!

Πεταλούδα από κουτάκια αλουμινίου, Φρ. Μορέτι

Πρωτοεπισκέφτηκα το Φουγάρο στο Ναύπλιο πριν από χρόνια και έμεινα κατάπληκτη από την υψηλή αισθητική του χώρου. Ένα παλιό εργοστάσιο ντομάτας (Ανθός) έχει μεταμορφωθεί σε έναν πολυχώρο που θα τον ζήλευε ακόμη και μια μεγαλούπολη! Με την ευκαιρία της έκθεσης της φίλης και συνοδοιπόρου στο Σωματείο Φίλων του Μουσείου Γλυπτικής "Ν. Περαντινός", Βάσως Γκιώνη, επισκέφτηκα και πάλι το χώρο και για ακόμη μια φορά θαύμασα το πόσο καλαίσθητα έχουν όλα διαμορφωθεί.






Η έκθεση περιλαμβάνει ζωγραφικά έργα της Βάσως Γκιώνη-Ζησιμοπούλου με τίτλο "Μνήμες", που στρέφονται στην ανθρώπινη μορφή και έργα της ενότητας "Ελαίης σκιή - Umbra oleae", που αντλούν την έμπνευσή τους από το ελαιόδεντρο, περιλαμβάνουν λάδια και μικτή τεχνική σε καμβά, έργα σε χαρτί με μελάνι, σανγκίνα και μολύβι, καθώς και γλυπτά σε μάρμαρο.



Τα τρία κεντρικά κτίρια του χώρου που σχηματίζουν ένα Π φιλοξενούν αντίστοιχα το χώρο για τις εκθέσεις, το χώρο του cafe και εστιατορίου και το χώρο της βιβλιοθήκης.
Αντιγράφω από το σάιτ https://www.fougaro.gr/el/φουγάρο
"ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Να Συγκινεί, να Ερεθίζει,

να Εμπνέει, να Κινητοποιεί,

τις Πνευματικές και Δημιουργικές Δυνάμεις

της κοινωνίας και των ατόμων


που έρχονται

σ’ επαφή

μαζί του.

Χώρος Ζωής και Χώρος Τέχνης, το ΦΟΥΓΑΡΟ είναι μοναδικό.

​Εδώ, η τέχνη – μικρή, Μεγάλη, καθημερινή - γίνεται ένα με τη ζωή.

Imagine: Ένα Café που σερβίρει υπέροχα πιάτα φαγητού, μια τρίγλωσση Βιβλιοθήκη Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών με 35.000 τίτλους, Εσωτερικoί και Υπαίθριοι χώροι για Εργαστήρια, μία Gallery 300 τ.μ. και βέβαια το αυθεντικό ΑrtShop... Όλα αυτά με θέα μία υψικάμινο 36 μέτρων και το Παλαμήδι, μέσα σε αίθρια με πλατάνια και μουριές, νερά που τρέχουν, πορτοκαλιές και ανθόκηπους..

Όνειρο ζωής που έγινε πραγματικότητα, το ΦΟΥΓΑΡΟ είναι έργο της Φλωρίκας Π. Κυριακοπούλου. Εικαστικός, συλλέκτρια, επιχειρηματίας, κάποτε δημοσιογράφος και ανταποκρίτρια ξένου τύπου, η Φ.Π.Κ. εργάστηκε για 15 χρόνια με τους συνεργάτες της για να μεταμορφώσει το ιστορικό βιομηχανικό ερείπιο της κονσερβοποιίας «Ανθός» σ΄ έναν Πολυχώρο Πολιτισμού, που είναι συγχρόνως ένα τεράστιο, δυναμικό, Έργο Τέχνης.

Το Δεκέμβριο του 2013 το Φουγάρο βραβεύτηκε με Ειδική Μνεία στα Βραβεία Αρχιτεκτονικής 2013 του Ελληνικού Ινστιτούτου Αρχιτεκτονικής".

"Ξεφυλλίζοντας" το σάιτ ανακαλύπτεις έναν ολόκληρο κόσμο που καλύπτει όλες τις αισθητικές μας ανάγκες (Τέχνη, γνώση, περιβάλλον, γεύση, μουσική). 
Νομίζω πως η επίσκεψη στον πολυχώρο Φουγάρο είναι μια "υποχρέωση" που καλούμαστε να καλύψουμε μόνο και μόνο για να αισθανθούμε ότι όσα επιτεύγματα έχει καταφέρει ο άνθρωπος βρίσκονται εδώ! 




Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Ιστορίες... ποδηλάτων!



Υπάρχει μια βασική αρχή στη Γλυπτική. Μαθαίνεις να κοιτάς το περίγραμμα των πραγμάτων. Από τη στιγμή που ασχολήθηκα με τη Γλυπτική, το 2007, βλέπω τα πράγματα διαφορετικά. Το ποδήλατο είναι μία από τις μεγάλες μου αγάπες.
Το πρώτο ποδήλατο που μετέτρεψα σε έργο (2011) αναπαριστά μια γυναίκα, τη Ζωή-ποδήλατο (έχει και μεταφορική έννοια). Το δεύτερο ήταν η Πεταλούδα. Ακολούθησε η κατασκευή του μεγαλειώδους Ερωδιού. Αμέσως μετά το Παρυδάτιο πουλί, η Πεταλούδα στο ποδήλατο, η Πασχαλίτσα, η Μελισσούλα και έπεται συνέχεια…
Τα ποδήλατα, αν και πρωτόλειας μορφής “εργαλεία”, είναι ολοκληρωμένα μηχανήματα που εμπεριέχουν την έννοια της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας.
Το ποδήλατο είναι ένα μηχάνημα που έχει πολλές ζωές. Δεν μπορείς να το πετάξεις όταν θα έχει πλέον παλιώσει ως μεταφορικό μέσο. Πρέπει να του δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία...

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Oι γυναίκες του σήμερα, όπως τις βλέπει η Ιωάννα Κορομηλά




 Η Ιωάννα Κορομηλά είναι μια ανήσυχη εικαστικός που  επικοινωνεί με ξεχωριστό τρόπο τις ιδέες της γύρω από τη γυναίκα του σήμερα. Η νέα δράση της σχετίζεται με την Ημέρα της Γυναίκας. Έχει λοιπόν από κοινού με  τη συγγραφέα Κατερίνα Τσεμπερλίδου οργανώσει 
στο IANOS ARTSHOP@GOLDEN HALL ένα Art Event που περιλαμβάνει έκθεση μικρογλυπτών και κοσμημάτων μαζί με την παρουσίαση του βιβλίου της Κατερίνας Τσεμπερίδου. Η παρουσίαση στις 7/3 είναι αφιερωμένη στη Γυναίκα του σήμερα, με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας. Η συγγραφέας Κατερίνα Τσεμπερλίδου θα συνομιλήσει με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου της "Οι Ελληνίδες είναι θεές" των εκδόσεων Χάρτινη Πόλη, ενώ ταυτόχρονα το κοινό θα μπορεί να ξεναγηθεί στην έκθεση εικαστικού κοσμήματος και μικρογλυπτικής της Ιωάννας Κορομηλά. 

Διάρκεια έκθεσης: 7-17 Μαρτίου 2018.


Λίγα λόγια για την έκθεση της Ιωάννας Κορομηλά:
Εικαστικό κόσμημα και μικρογλυπτά σε μοναδικά πρωτότυπα σχέδια και φόρμες, δουλεμένα ένα-ένα στο χέρι σε περιορισμένες συλλογές.
«Όλα γύρω μου είναι έμπνευση… Το φώς, τα παιχνιδίσματα των χρωμάτων, η θάλασσα, τα νησιά μας, τα όστρακα, τα φύλλα, η φύση ολόκληρη που ξεδιπλώνει τους θησαυρούς της και με εκπλήσσει με το μεγαλείο της κάθε φορά. Όλα αυτά με προκαλούν να συνδυάσω κάθε φορά από την αρχή τα πολύτιμα μέταλλα, τους ημιπολύτιμους λίθους, το μετάξι, τον ορείχαλκο, το μάρμαρο, το ξύλο, με τις διαχρονικές φόρμες της Ελλάδας μας και να τα μετατρέψω είτε σε κοσμήματα είτε σε μικρογλυπτά για τις γυναίκες του σήμερα». Ιωάννα Κορομηλά
Λίγα λόγια για το βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου με τίτλο "Οι Ελληνίδες είναι θεές", εκδόσεις Χάρτινη Πόλη:
«Οι Ελληνίδες είναι θεές» είναι ένας συνδυασμός μυθοπλασίας και non-fiction.
Η ιστορία: Ο Γκρεγκ, Ελληνοαμερικανικός ρεπόρτερ, έρχεται στην Ελλάδα για να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ με θέμα τις σημερινές Ελληνίδες. Από το εξωτερικό του δίνουν το όνομα της Αθηνάς, νεαρής Ελληνίδας δικηγόρου, για να τον βοηθήσει στις πληροφορίες που χρειάζεται και να τον φέρει σε επαφή με σύγχρονες Ελληνίδες. Η Αθηνά έχει γράψει μια εργασία με τίτλο “Οι Ελληνίδες είναι Θεές” πάνω στο πορτρέτο της σύγχρονης Ελληνίδας. Παράλληλα ο Γκρεγκ θα διεκδικήσει ένα μικρό σπιτάκι και τις λίγες ελιές που του άφησε η Ελληνίδα γιαγιά του στη Μεσσηνία.Το non-fiction μέρος: τα κεφάλαια από την εργασία της Αθηνάς “Οι Ελληνίδες είναι θεές” που διαβάζει ο Γκρεγκ. Επομένως, το βιβλίο αποτελείται από κεφάλαια μυθοπλασίας (μυθιστόρημα), αλλά και από κεφάλαια non-fiction με πραγματικά στοιχεία για το πορτρέτο της σύγχρονης Ελληνίδας (από την εργασία της Αθηνάς) και αυτά εναλλάσσονται μεταξύ τους.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Περί μαθημάτων αγγλικών ο λόγος


Τώρα πλέον που τα αγγλικά έχουν γίνει απαραίτητα στη ζωή μας χρειάστηκε να τα φρεσκάρω λίγο. Οι καιροί όμως είναι χαλεποί οπότε έπρεπε να αναζητήσω κάποιο τρόπο εκμάθησης. Το συζήτησα με μια φίλη και μου είπε να μπω στο ίντερνετ που γίνονται δωρεάν μαθήματα από μεγάλα ιδρύματα (πανεπιστήμια κ.ά.). Ψάχνοντας λοιπόν βρήκα τη σελίδα δωρεάν μαθημάτων αγγλικών του Οxford. H διεύθυνση είναι oxfordonlineenglish.com. Μπαίνοντας στη σελίδα ανακαλύπτεις μικρά κειμενάκια (έχουν υπογραμμίσει τις λέξεις που ίσως δεν γνωρίζεις) που συνοδεύονται από ασκήσεις. Πολύ εύκολος, χαλαρός και ουσιαστικός τρόπος να φέρεις στο προσκήνιο γνώσεις που σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση! 

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Μουσείο, ένας ζωντανός οργανισμός!





Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αντιπαθούν τα μουσεία και τις εκθέσεις σε αυτά. Θεωρούν πως είναι μαυσωλεία και δεν έχουν τίποτα να τους προσφέρουν. Αντίθετα εγώ θεωρώ πως το μουσείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός που σου δίνει μέσα από αδρές γραμμές όλο το παρελθόν (αλλά και το παρόν και ίσως το μέλλον). Κι αυτό γιατί πού αλλού μπορείς να δεις τη δουλειά ανθρώπων που έχουν αφήσει αυτό τον κόσμο, οι οποίοι όταν ζούσαν ασχολήθηκαν με τόση επιτυχία σε διάφορα αντικείμενα και άφησαν έργο αξιοθαύμαστο; Στον κλειστό χώρο του μουσείου βυθίζεσαι σε ένα σπήλαιο αναζήτησης και εκεί στο "σκοτάδι" ανακαλύπτεις μικρά διαμαντάκια... Φεύγεις από το βάρος της καθημερινότητας, μπαίνεις σε έναν άλλο μακρινό κόσμο και αισθάνεσαι πως ταξιδεύεις στο χρόνο... Πριν από χρόνια είχα ακούσει πως σε περίοδο πολέμου οι άνθρωποι επισκέπτονται πολύ συχνά τα μουσεία. Νομίζω πως αυτό και μόνο εξηγεί πόσο ανάγκη έχουμε αυτούς τους χώρους πολιτισμού και μάλιστα σήμερα που με τις νέες τεχνολογίες έχουν να προσφέρουν σπουδαίο έργο!
  
Σήμερα λοιπόν πήγα στο Μουσείο Μπενάκη της Πειραιώς (ένα μουσείο γνωστό για την αξιόλογη δουλειά που κάνει, πράγμα το οποίο για μένα αποτελεί εγγύηση πως δεν θα απογοητευτώ) για να δω την έκθεση του χαλκογράφου Ν. Βεντούρα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι εξαιρετικό έργο κατέλιπε αυτός ο καλλιτέχνης... Ολόκληρες θεματικές σειρές από χαλκογραφίες, σκίτσα, πίνακες. Μια πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση που αξίζει τον κόπο να πάει κάποιος μέχρι εκεί να τη θαυμάσει και να ολοκληρώσει την έξοδό του με ένα ωραίο καφεδάκι! 
Έχει ξεναγήσεις τις Παρασκευές, 2 και 16/2, στις 6μμ.

https://www.benaki.gr/index.php?option=com_events&view=event&id=5502&Itemid=163&lang=el 






Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

REM/ κήπος, η νέα δουλειά της Κοκκίνου




Η Άννα Κοκκίνου μας έχει συνηθίσει σε μεγάλες θεατρικές στιγμές όπου η ανθρώπινη υπόσταση μπαίνει σε τροχιά εξαΰλωσης. Η νέα παράσταση της Σφενδόνης REM/ κήπος προγραμματίζεται για τις 11 Φεβρουαρίου.


Πέντε ηθοποιοί οδηγούν το θεατή μέσα από μια ρωγμή στο χρόνο, στον μαγικό χώρο μιας σκηνικής ταυτοχρονίας. Μολονότι το θέατρο είναι σαν ένα μουσικό κομμάτι όπου πρωταγωνιστούν οι ήχοι. Πολλοί αντίλαλοι και πολλές φωνές κατοικούν αυτό τον κήπο. Πλέκονται κείμενα - Αχμάτοβα, Γέητς, Κλάιστ, Πάουντ, Προυστ, Έλιοτ, Βιζυηνός και επεξεργασμένα κινηματογραφικά θραύσματα - Ντράγιερ, Ταρκόφσκι, Μπέργκμαν, Παρατζάνωφ. Ενδεικτικά είναι αυτά τα υλικά από τη δραματουργία της παράστασης. Η δραματουργία και το μουσικό-ηχητικό σύμπαν αυτής της παράστασης, σαν μια σειρά επικλήσεων στον πρώτο μας κόσμο, πλέκονται σ΄ένα αδιαίρετο σύνολο.


Απομένει να δούμε τη νέα δουλειά της μεγάλης δραματουργού!


Σκηνοθεσία, Άννα Κοκκίνου/ Δραματουργία, Νίκος Φλέσσας, Αλκίνοος Δωρής, Άννα Κοκκίνου/ Σκηνικά, Δημήτρης Ταμπάκης/ Βίντεο, Κωνσταντίνος Χειλάς/ Παίζουν, Μαρίζα Θεοφυλακτοπούλου, Στέλιος Θεοδώρου-Γκλίναβος, Αλκίνοος Δωρής, Στεφανία Στεφάνου, Άννα Κοκκίνου.

Η προπώληση έχει αρχίσει. Μέχρι τις 14 Ιανουαρίου ισχύει μια προσφορά για τους θεατές της Σφενδόνης: Στη τιμή του ενός εισιτηρίου 16 ευρώ μπορούν να έρθουν 2 άτομα. Τα εισιτήρια μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το ταμείο του θεάτρου 215 215 8968 και ηλεκτρονικά από την ticketservices ή στο 210 72 34567.









Καρσάνικο Κέντημα (Καρυά Λευκάδας) - Το λευκαδίτικο κέντημα σε γλυπτό!

Με αφορμή το καρσάνικο κέντημα είχα την έμπνευση να δημιουργήσω γλυπτά με απεικόνιση "μοτίφ" ενός κεντήματος. Παραθέτω το σκεπτικό...